8 Aralık 2014 Pazartesi

Kadın bir yandan şarkıya eşlik etmektedir, bir yandan sardunyaları sulamaktadır...











(Erkan Oğur – Pencereden Kar Geliyor şarkısı çalmaktadır. Kadın bir yandan şarkıya eşlik etmektedir, bir yandan sardunyaları sulamaktadır.)

Anne: Kekliğimi doyurdular kanadımı ayırdılar ben öleyim…. (Sessizlik) Haziran başı hava sıcak ama yağmurlu. Üstümde ince beyaz bir gecelik, gecelik dediğime bakma o zamanlar yatmak için giydiğim pazar malı apar topar indim merdivenlerden ev hali işte tabii sabah vakti. Apartmanın altındaki yemci İhsan'a bağırıyorum bir yandan “İhsan efendi koş İhsan efendi vallahi de billahi de geliyor” adamcağız sağ olsun hemen açtı arabasını beyaz bir Kartalı vardı arkası geniş bindirdi arka koltuğa ben bağırıyorum tabii Ahmet neredesin Ahmet diye. Neyse hastaneye vardık İstinye Devlet Hastanesi baktım kapıda Ahmet ve işten birkaç arkadaşı nasıl olmuşta gelmiş bir anda hiç bilmiyorum. Girdik doğumhaneye Ahmet yanımda olsun istiyorum bir yandan da hiçbir sese tahammülüm yok. Dört saat boyunca canımdan can gitti o an ölmeyi bile düşündüm ama doğum bitip de yavrumu görünce o çektiğim acıdan hiçbir şey kalmadı. Onu kucağıma vermeden masanın ucundaki tezgaha koydular baktım üşüyor örtün üstünü diye bağırdığımı hatırlıyorum. Kanamam hala devam ederken, daha rahmime dikiş atılmamış ben yavrumun derdine düşmüşüm. Şimdi bana oğlunun arkasından kafayı sıyırdı diyorlar. Hangi ana sıyırmaz he söyleyin güzel sardunyalarım benim, hangi ana sıyırmaz?  

(Kurmacadır)

fotograf: http://chavashapiro.files.wordpress.com/2013/09/philadelphia_newborn_roman_005.jpg

Şakir Güler

0 yorum:

Yorum Gönder

Design by BlogSpotDesign | Ngetik Dot Com